Werkwijze

Wij houden niet van vooringenomen standpunten.
Elk mobiliteitsvraagstuk vraagt om een open houding en brede blik. Behalve dat wij je adviseren over het ontwerp, verzorgen wij ook de implementatie voor jou. En daar blijft het niet bij, want we blijven monitoren of het in de praktijk goed werkt en ontwikkelen door.
Noem het betrokkenheid.

Een passende oplossing

Jij vertelt ons wat jouw mobiliteitsvraagstukken zijn en wij luisteren. Daar begint het mee. Wij verdiepen ons in jouw wensen, de beoogde locatie, de doelgroep en de vervoersbehoefte. Die laatste matchen we met marktdata die wij beschikbaar hebben over vervoersgedrag. Dit brengen we samen in een advies over de inrichting van een mobiliteitshub. Ons advies is niet het eindpunt, maar juist een fris begin.

Ontwerp mobiliteitshub

Wij zijn van de innovatieve oplossingen en denken graag vooruit. Want hoe ziet het mobiliteitslandschap er over vijf jaar uit? Bij het ontwerp van een mobiliteitshub houden we altijd in het oog dat je meer wilt dan alleen een advies, het plan moet ook echt uitvoerbaar zijn. Daarin zijn we heel realistisch en pragmatisch.

Implementeren

Wij hebben een praktijkgerichte aanpak. Voor de implementatie hebben we als voordeel dat we geboren zijn in de grote, gevestigde Pon-familie, waardoor we de producten, contacten en kennis gewoon in huis hebben.

De dagelijkse praktijk

Na implementatie wordt jouw hub door ons beheerd. Zo zorgen wij ervoor dat de vloot altijd up-to-date, onderhouden en schoon is. Onze pechhulp is 24/7 tot je dienst en onze servicedesk staat voor je klaar. Je wordt dus volledig door ons ontzorgd.

Maar daar stopt het niet. We houden graag de ontwikkeling in de gaten. Wat gaat goed en wat kan nog beter? Waar nodig sturen we bij. We voegen nieuwe features toe. Zo profiteer je van de laatste ontwikkelingen en inzichten, ook als het project al staat. Dat past bij de dynamiek van een goede mobiliteitsoplossing.